SERVICE & ONDERSTEUNING

Reken op Verathon voor ondersteuning vóór en na de aankoop

Elke zorginstelling is anders. Daarom bieden we een instrument dat eenvoudig te onderhouden is. Keuze in onderhoudscontracten die specifiek zijn toegespitst op uw behoeften. En een aantal manieren om u te helpen de kosten laag te houden gedurende de levensduur van uw BladderScan-instrument. Ongeacht waarvoor u ons nodig heeft, onze ervaren, regionaal gevestigde klantenservice en onze volledige technische ondersteuningsteams staan klaar om u te helpen. Op locatie of telefonisch — wij helpen u op proactieve wijze de levenscyclus van uw apparatuur te beheren, uw bedrijfstijd te optimaliseren en te focussen op het belangrijkste — uw patiënten.

Uitgebreide fabrieksgarantie

We weten dat ongelukken gebeuren. Daarom dekken onze uitgebreide fabrieksgarantie en serviceplannen alle schade en defecten met betrekking tot de probe en de console. Eén telefoontje is genoeg.

Service en ondersteuning op maat voor het beheer van uw apparatuur

  • 1VASTSTELLING VAN UW BEHOEFTEN

    U erkent het belang van het verminderen van infecties, maar ook de noodzaak om de kosten laag en de patiënttevredenheid hoog te houden. Vanaf het begin af aan werken wij met u samen om de juiste apparatuur en service voor uw organisatie uit te zoeken.

  • 2KLANTSPECIFIEKE AANPAK

    Elke gezondheidszorginstelling is uniek, met zijn eigen specifieke behoeften en doelstellingen. Daarom werken wij direct met u samen om een plan te ontwikkelen dat aan deze behoeften kan voldoen, voor nu en in de toekomst.

  • 3LEVENSCYCLUS & ONDERSTEUNING

    Dankzij proactieve product levenscyclus ondersteuning houdt u uw apparatuurgebruik hoog en de kosten en storingen laag. Gedurende iedere fase werken wij als partner met u samen, waarbij we belangrijke mijlpalen en technologische upgrades vaststellen zodat u daarmee een stappenplan kunt ontwikkelen naar maximale efficiëntie.

MAAK VANDAAG NOG EEN AFSPRAAK
  • Service Partner Programs

    Ontvang praktijktraining en gereedschap die nodig zijn om zelfstandig reparaties uit te voeren binnen uw eigen instelling. Een Service Partner Program-lidmaatschap verzekert u ervan dat uw personeel in staat wordt gesteld uw BladderScan-instrumenten volgens de hoogste standaarden te laten presteren en dit alles volgens uw eigen schema.

  • NEEM CONTACT OP